Hej igen Allihopa,
Kom ihåg att ta med er block och penna, det är nämligen en massa som ska antecknas som ni inte vill missa.
Bekväma skor som är lätta att skutta ur och i är helt nödvändigt för det blir lite spring mellan alla hus.
Smågodis, snacks och annat man kan komma att bli sugen på måste man ha med sig för det finns ju ingen kiosk i närheten precis.
HÖNSMAMMA skrev:
Ni som har speciella matönskemål har ännu chansen att uppmärksamma oss om dem. Nu pratar jag främst om "sådant ni inte kan leva utan en helg". En sådan "craving" är visst O'boy.

Sedan får vi se om vi kan uppfylla era önskningar....

Här är jag den skyldiga måste jag erkänna

Inte nyttigt alls men gud så gott. Jag är uppväxt på denna ädla dryck men avgiftade mig för flera år sen, det är ju inte helt bra att leva på O´boy även om det är gott. Sen dess har jag bara druckit O´boy när jag varit hemma hos Anna. Jag menar ska man hålla sig vaken fyra nätter så måste man väl ändå få hänge sig åt någon onyttig aktivitet. Visst!?
Ta med/på er sköna och väldigt bekväma kläder. Det är ju bara vi uppe på Gastis och Anna brukar hålla stilen med fina klänningar och make up, därför kan vi andra som är uppe hela nätterna dra omkring i myskläder utan att skämmas. Bara så ni vet.
Badkläder för er som vill ta ett dopp i sjön. Vill man inte bada är det väldigt trevligt att fiska i sjön och stora fiskar finns det att dra upp.
Nu är kurgrupperna klara och schemat. Allt detta får ni när ni anländer till Gastis, så nu har ni lite att fundera på.
Tänk att detta är lika kul varenda gång! Längtar något helt otroligt efter Anna, Bibban, Gastis och alla gamla och nya vänner. I kväll ska jag packa och i morgon slänger jag mig på nattåget. En hel vecka kommer jag vara ifrån barnen, farmor håller ställningarna tillsammans med mormor och kusinerna och så Pappan så klart. Jag vet att det går bra men längtar redan efter barnen, ska se till att fylla på ordentligt med barngos tills jag reser.
Kram Susan