Har läst boken men har lite funderingar:
1:Måste jag och sambon ha olika ramsor eller kan vi köra samma
2: Vår ramsa lyder som följande: Nu är (barnets namn) trött, sov så sött.. eftersom den inte innehåller natt kan vi ha den på dagarna me?
3:Måste de bada varje dag
4: Är rädd att jag torkar ut huden på den lille.
5: hur funkar de me marginal kvartar? låt säga att hon skulle somna vid kl 10 och ska vila 1,5 timme och ska ju då sova till 11:30 men hon somnar inte förrän kvart över 10.. ska jag ändå väcka henne vid 11:30 eller anv man kvarten här till att hon ska sova till 11:45?
6:skrattet införe gonattet gör man de även vid dags lurarna eller bara vid natten?
kommer säkert på fler frågor men vi börjar så här
När vi provkörde märkte vi att tutten e lixom grunden till att hon slappnar av.. hon skrek hysteriskt och ville ställa sig upp hela tiden men när jag gav upp och gav henne nappen så gav hon efter och somnade.. då fick jag även henne til att hoppa över natt målet efter 30 minuter.. dagen därpå la hon sig på 2 min och sov hela natten från 20:00 till 07:30 då jag väckte henne..
sambon var förs lite så där me att ta bort nappen när allt funkar men de vore ju bra för de e ju som sagt en trygghet för oss.. vi vet att den funkar.. särskilt i bilen..