Jag vet inte om detta är rätta platsen för mitt tips men jag känner att jag vill dela med mig av detta iallafall och här verkade på nåt sätt lämpligast.
Efter mitt 2:a barn föddes här i december har jag gått och tänkt på att jag vill komma tillbaka, åtminstånde litegrann, till den kropp jag hade innan barnen.
Så i höstas vart jag lite inspirerad av ett visst "komma-i-form"-program på TV där det var en tjej som fick "order" att rocka runt med rockring.
MADRE MIO va de e jobbigt!!!! Det var en succé redan från början när jag inte hade tekniken inne och rockringen bara åkte i golvet satt min 1 1/2-åring troget och tittade på mig skrattade så han kiknade och dansade runt mig. Med tiden så började även tekniken komma och då, direkt började det kännas i magen!!! nu har jag kommit så långt att jag orkar köra i ca 5 min (dock inte kontinuerligt för ringen känner fortfarande av jordens dragningskraft...) och detta gör jag mellan 1-2-3-4... gånger per dag och jag märker skillnad redan nu (skall tilläggas att jag haft "bra" teknik i ungefär en vecka lite drygt). Jag märker att det börjar bli LITE mera luft mellan tröjan och min mage och utan att jag tänker på det har jag börjat spänna magen (som jag gjorde innan graviditeterna). Så som jag antar att alla gör automatiskt men som sen av en eller annan anledning så gör man inte det senare i livet, obs, inte alla men jag lät min mage hänga efter 1:a graviditeten måste jag allt erkänna
Så, tipset är rockring, billigt och kul, för alla (för det som rockar och de som tittar på). Kostar ca 50kr. Och det räcker med 5 min per dag för att det ska bli resultat!!!!
Tack för uppmärksamheten.