MEN!
Många nätter vaknar han vid 01 och/eller 02, FORTFARANDE! Det är där jag tycker vi har fastnat. Har därför inte tyckt det varit läge att ta bort amningen kl 22, vilket jag annars trodde skulle vara borta vid det här laget.
När han vaknar har vi vagnat sparsamt, vilket fungerar jättebra (enstaka drag bara). Efter 02.30 går det inte få honom att somna, han är väl hungrig då (??), men oftast går det bra att ge mat redan då. Någon gång vaknar han tidigare på morgonen.
I natt vaknade han 01, vagnades tre drag. Vaknade 02, då fick han ligga och muttra ett tag, sedan somnade han om själv och vaknade vid halv fyra! Kanske har jag lite svårt att släppa ansvaret till honom här, men att jag vagnat DIREKT vid minsta pip förut är för att han får svårare att somna om om han hinner ligga ett tag och vakna till. Efter i natt undrar jag dock hur vi ska göra nu; ska vi bara vagna vid KRIS, och låta honom sköta andra uppvak helt på egen hand? Han verkar ha svårt att komma över det där att maten kl 01 är borta, forever
I övrigt går det hur bra som helst här hemma, allt flyter på med båda barnen och jag tycker det är supermysigt, inte alls så jobbigt som jag förväntat mig
Schema;
18.30 Sova natt
22 Ammas
02.30-03.20 Ammas
06.30 Stiga upp
8-8.45 Sova
10.45-13.15 Sova
15.15-16 Sova
Hoppas någon hinner svara på detta, förstår om ni har svårt att hinna med alla! Tur att ni finns!