Man kan beställa gratis prover mé
Probiotika fans- se hit!
-
Johanna w.
Probiotika fans- se hit!
Mamma till
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
-
Johanna w.
Ja, det här är en ny sort. Men inte en ny produkt. Dom har sedan tidigare Sempers Magdroppar. även de probiotika som sälj på apoteket- endast
Det är mjölksyrebakterier.
Men jag vet inte om dessa suggisarna har hunnit komma till apoteket än, men beställ smakprov sålänge
Men jag vet inte om dessa suggisarna har hunnit komma till apoteket än, men beställ smakprov sålänge
Mamma till
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
Mjölksyrabakterier, ja! Det ordet är jag rätt säker på att jag använde när jag frågade på apoteket, det är väl ett år sen eller två. Och det kände hon inte till. Hmmm... Ska absolut fråga igen! Det står ju att det finns på apotek. Kanske skulle ta med mig ett utdrag från den där hemsidan.
-
jennymaria
Probiomax har vi använt i tre år, så det är inte nytt. Men hittills har man fått köpa det på hälsokosten. Anledningen till att den flytande varianten inte har sålts på hälsokosten är att det krävs kylförvaring av dem, vilket inte hälsokosten kunde erbjuda. Så efter några år dök de upp på Apoteket under annat namn - där finns kylförvaring. Jag tycker att det är perfekt att man nu kan köpa två av våra favoriter på Apoteket - Probiomax och Eye Q tuggisar. Trist bara att det har tagit så lååååång tid.
Förresten - de smakar gott
Förresten - de smakar gott
En solstråle okt-05
En älskad lillebror 08-07-14
En älskad lillebror 08-07-14
För att inte tala om Pro-Viva - det älskar Vera (och hennes pappa) och intar en halv mugg varje morgon. Flera olika smaker finns också, just nu är det något skogsbärsaktigt de kör på. Själv får jag avstå, annars blir det inge toa på tre dar, typ 
Mamma till vackra VERA f 080424 (v 40+6)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
Ja, ungarna gillade smakproverna. Tro tusan det, xylitol och allt - som jag tycker är klart onödigt på daglig basis, så vi håller oss till lactiplus eller magdroppar.Mata skrev:Har provat tabletterna, de smakar gott och barnen gillar dem, men dyra.
Mina barn gillar dock surkål och syrad gurka etc och så äter vi olika surmjölksprodukter med.
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06