De senaste veckan har nattningen inte alls fungerat med Kevin, vi gör som vanligt alla våra rutiner som bad, barnprogram, tandborstning, gonatt saga, byta blöja och självklart skrattet till go nattet.
Men redan vid läsning av saga så blir Kevin orolig och ska göra en massa andra saker, vi förbereder en stund innan att snart ska Kevin sova. När det är dags att sova och vi bytt blöja så får vi göra allt för att locka honom till skratt, kiklar honom överallt men det blir inte mycket skratt
När vi väl gått in i rummet så säger vi gonatt till lampan och hans gosedjur, lägger honom ner och går ut med ramsan, då brister han ut och blir jätte ledsen. Vi ramsar på och gör andra saker i huset, jag sätter gårna på hög musik som att jag inte hör honom, men jag hör hur han skriker upp sig.
Så här har Kevin aldig varit förut
Däremot så sover han sina 12 timmar natt och vaknar inte för tidigt på mornarna vilket han gärna gjorde ett tag förut.
Men det oroar mig då han blir så ledsen vid nattning och verkar orolig, nattningen tidigare har alltid varit något kul och mysigt tidigare både för oss och Kevin.
Någon som känner igen detta och kan dela med sig
Jenny K