Tack för ditt svar!
Jo, jag har boken. Men jag har hoppat fram och tillbaka så jag hade missat det. Hittade det igår
Men jag tyckte inte riktigt att jag fick svar ändå..
Han jätteskriker, som att han tappar handan, och lyssnar inte alls på ramsan, ställer sig dirakt när jag släpper solfjädern..
Igår var tredje natten och jag gick in och buffade tre gånger varav en var nog 10x4 gången men de andra 3x4. Han somnade dock på 20 min och son från 19:20 till 5:55 och sen 6:20 till 7.20. Han fick en extra 20a av mig
Men igår började dagvilan krångla.. och just nu står han där och gråter och gnager på spjälisen...
Buffat 2x4 i tre omgångar nu.. ställer sig upp och verkligen gråter.. och gnager på spjälisen..
Gör jag fel eller blir det så här för en del
Han är ju JÄTTE VAN vid att buffas till sömns..
Nu bytte jag bort filten mot täcket pluss atthan var ju jättrtrött, så nu reste han sig inte och kunde äntligen somna.
20 minuter tog det. På det första 15 gick han frång trött och glad till trött och frustrerad.
Han blir glad varje gång jag lägger honom ner, det låter som att han skrattar i gråter, som jag skrev tidigare
Ska jag nu väcka honom när det gått 45 min från start av läggning
Väldigt tacksam för svar
Det är svårt att hitta liknade exempel just när man behöver dom i boken..
Svanen