Surkål och ödlor
Gratulerar till de unga åren 
Jag funderar och filosoferar också en hel del på livet. Mer i höstas än just nu faktiskt.
Vad gör du nu? Vad vill du bli när du blir stor?
/LO
Jag funderar och filosoferar också en hel del på livet. Mer i höstas än just nu faktiskt.
Vad gör du nu? Vad vill du bli när du blir stor?
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Tackar. 8)
Jag vill väl inte helt byta yrke men byta plats. Jobbar på fritids på en skola nu och det är för stort. Vi har 70 barn på vårt fritids...det är helt omöjligt att ha stenkoll på alla och sånt blir jag stressad över.
Söker andra lugnare ställen.
Jag vill väl inte helt byta yrke men byta plats. Jobbar på fritids på en skola nu och det är för stort. Vi har 70 barn på vårt fritids...det är helt omöjligt att ha stenkoll på alla och sånt blir jag stressad över.
Mamma till solstrålen Elsa
född okt -07
och livsnjutaren Ellen
född april -11
och livsnjutaren Ellen
Tack
.
Ja det är skönt att det går mot ljusare tider! Idag var det sol när vi var ute och jag solade så mycket det gick för att få pigghetseffekt. Elsa grävde i snön under tiden och var hur nöjd som hellst. 8)
Roligt att se lite livstecken från er andra också.
Ja det är skönt att det går mot ljusare tider! Idag var det sol när vi var ute och jag solade så mycket det gick för att få pigghetseffekt. Elsa grävde i snön under tiden och var hur nöjd som hellst. 8)
Roligt att se lite livstecken från er andra också.
född okt -07
och livsnjutaren Ellen
född april -11
och livsnjutaren Ellen
Jag är litet låg jag...
Jag tycker att februari är PEST. Har alltid tyckt och kan inte lära om. Mina batterier är alltid slut i slutet av januari och i febr. går jag vidare på ren vilja. Fast en motsträvig sån....
Jag försöker verkligen se positivt på tillvaron, men det räcker inte liksom.
Det är bara att gå upp varje morgon fast kroppen skriker NEJ. Jobba, handla mat, laga mat, diska, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, diska, sova, jobba, handla, laga mat, diska, tvätta tvätt, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, hänga tvätt, skita i disken, sova, vakna, sova litet till, komma försent till jobbet, komma hem och vara sur för att gårdagsdisken är odiskad, laga mat, äta mat, diska all disken, tvätta litet till, titta tv, sova..................................................................................
VA? Är det kul?
Jag tycker att februari är PEST. Har alltid tyckt och kan inte lära om. Mina batterier är alltid slut i slutet av januari och i febr. går jag vidare på ren vilja. Fast en motsträvig sån....
Det är bara att gå upp varje morgon fast kroppen skriker NEJ. Jobba, handla mat, laga mat, diska, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, diska, sova, jobba, handla, laga mat, diska, tvätta tvätt, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, hänga tvätt, skita i disken, sova, vakna, sova litet till, komma försent till jobbet, komma hem och vara sur för att gårdagsdisken är odiskad, laga mat, äta mat, diska all disken, tvätta litet till, titta tv, sova..................................................................................
VA? Är det kul?
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
K-ina skrev: Jobba, handla mat, laga mat, diska, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, diska, sova, jobba, handla, laga mat, diska, tvätta tvätt, titta tv, sova, gå upp, jobba, laga mat, hänga tvätt, skita i disken, sova, vakna, sova litet till, komma försent till jobbet, komma hem och vara sur för att gårdagsdisken är odiskad, laga mat, äta mat, diska all disken, tvätta litet till, titta tv, sova..................................................................................
VA? Är det kul?
Ändå är det ju så fint med all snö... men jag orkar inte njuta av den... jobbig dag på jobbet och ... jobbigt folk, alla jag träffat har varit ... jobbiga!!! bläää!
Försöker tänka att det blir ju snart ljusare... och i morgon är det fredag... och ... man skulle kunna köpa en bukett tulpaner... (och pynta med överst i tidnings- och skräp-högarna som man inte orkar rensa bort
tja... kanske det ordnar sig...
Klart det ordnar sig... !!!!
Jag köpte tulpanerna redan igår så att de skulle stå på köksbordet när jag kommer hem i kväll. Idag har vi fredagsfikat här på jobbet. Nu har jag lunch, om tre timmar går jag hem - vad ska man klaga på egentligen?
Men.... Inte spritter det i kroppen direkt....
Kram på er och trevlig helg!
Jag köpte tulpanerna redan igår så att de skulle stå på köksbordet när jag kommer hem i kväll. Idag har vi fredagsfikat här på jobbet. Nu har jag lunch, om tre timmar går jag hem - vad ska man klaga på egentligen?
Men.... Inte spritter det i kroppen direkt....
Kram på er och trevlig helg!
Mamma till två pojkar.
Jag fick tulpaner på min födelsedag. Vita och lila. 8) Jag håller med det är ett evigt väntande på våren nu, hur ska man stå ut?
Känner alltid så dessa månader, det är så segt. Och kallt
, och jag har också försökt att se ljuspunkter men inte hittat några.
Tills i förrgår, för jag var på en intervju och fick ett nytt jobb!
Så nu är det bara en evig väntan på att få börja där då... 
Kram till alla fryslortar som längtar efter våren.
Kram till alla fryslortar som längtar efter våren.
född okt -07
och livsnjutaren Ellen
född april -11
och livsnjutaren Ellen