Efter att chocken nu lagt sig att vi väntar tvillingar ska det bli väldigt roligt, även om det också kommer att bli jobbigt eftersom storebror blir två år då tvillingarna kommer - han klarar inte så mycket själv ännu.
Jag vore väldigt tacksam för tips och råd om bl a hur man lägger upp standardmodellen för tvillingar, hur/var ska de sova, hur tänker man kring scheman så det passar bra med storebror - är det något man ska tänka på från början eller kommer det senare
Vi kurade storebror när han var 6 mån och efter att det funkat perfekt ett år har han börjat på dagis där de lägger honom på annat sätt - ligger bredvid och så - vilket gör att han nu har svårare att somna själv i sin säng, så det får jag hjälp med i annat forum.
Denna gång är vi helt övertygade att vi ska köra standardmodellen på tvillingarna så att man får njuta även av det första halvåret, vilket vi inte gjorde med storebror, utan var slut av sömnbristen.
Jag har massor med frågor, men jag börjar såhär, så får vi se om någon har svar att dela med sig av!
Sarah