Jag skulle verkligen behöva lite råd.
Situationen nu är nu alltså sådan: Samtliga läggningar går bra, utan protester kanske mumlar/knorrar hon lite men det anser jag inte vara protester.
Men hon kan vakna under långluren eller på natten gråtandes.
Förra natten började det hela med en halv timmes knorrande med pauser här och där klockan 2.43. Jag avvaktade först men när det kom ett ängsligt knorr gav jag en glad ramsa. Fick som svar högljutt knorr. Fortsatte knorra ca 15 min och så blev det bara ledsnare och ledsnare tills hon började småningom gråta. Jag gav igen en ramsa men den tar ej. Det blir bara värre och värre. Jag går in till sist och får henne att somna genom att buffa. Men stannar inne för länge och hon sprattlar till när jag drar över täcket. Så jag börjar om. Går ut med ramsan och hon börjar gråta. Ramsar klart och hon lugnar sig lite men fortsätter gråta. Låter som vi är i buffningsträsket?? Snart gråter hon så hysteriskt och ramsan tar ej så jag går in igen. Hon lugnar sig...sover. JAg går ut med ramsan men hon vaknar igen knorrandes denna gång så jag ramsar x6. Hon knorrar en stund men börjar snart gråta igen. Jag blir förbannad och kommer ner, sätter på musik och elvispen och skriver här på forumet. Jag ramsar med jämna mellanrum men hon lyssnar inte alls. Skriker som en galning och snart snyftar hon mellan varven så jag går in EN SISTA GÅNG och buffar, är ute klockan4.46. Nu somnar hon och sover till 7.30 då jag väcker. Är väldigt trött och inte alls glad!
VAD SKALL JAG GÖRA? SKALL JAG VERKLIGEN låta henne gråta sig hysteriskt till sömns en natt (alltså ramsandes och utan att gå in trots att hon inte alls bryr sig om ramsan) för att vi skall komma förbi detta????