Jag är annars en slowrunner. Springer lika långsamt/snabbt 3 km som 10 km. Blir lika svettig också ha ha
Linda
Stavgång! Fast det kanske du redan gör eller har provat, jag har ju inte följt den här tråden. Stavgång är räddningen för mina axlar och rygg och ger bra flås om man går fort. (Jag hatar också att springa...) Kostar inget när man väl har köpt stavarna. Och man kan gå var som helst. Idag efter jobbet SKA jag ut... tror jag/LO skrev: Nu tränar jag ju NIA två gånger i veckan på terminerna, men en sak till i veckan skulle jag vilja köra. Helst något som inte kostar pengar eller är långt borta. Vad säger ni? Förslag?
/LO
Haha, nä någon trogen deltagare i den här tråden blir jag inte! Men stavgång har det blivit, fredag, lördag och söndag minsann, elljusspåret runt är 2,5 km och så vägen dit och hem, det blir drygt 3 km sammanlagt per dag, i en himla fart faktiskt, rätt ok va [-o<anna skrev:Välkommen Stilla, nu är det inga undanflykter - rapportering på sändagar
![]()
![]()
Vad stoppar mig? Tja... i skolan hatade jag gympa. När jag var liten var jag rätt bra på att springa och hoppa och sånt, men nånstans på vägen blev glädjen förstörd. Resultat resultat resultat... och jag hatade att bli betraktad och bedömd. Till på köpet var jag en duktig flicka som aldrig skolkade. Som gärna ville ha bra betyg. Fattar det inte nu. ](*,)anna skrev: Stilla: "Den som ger sig in i leken, får leken tåla"
Kom igen nu! Här får du pepp och "skäll", vad stoppar dig
Stavgång är bra![]()
Det bästa med det hela är att man gör precis som man villStilla skrev:Jo jag förstår det! Jag kanske återkommer!