Jag hittade en så fantastiskt inspirerande gammal tråd som jag tänkte skrämma liv i!

Har hunnit läsa en fjärdedel av tråden och har lärt mig massor! Jag har även insett att min symaskin har bra många fler funktioner än jag visste om. Tjihoo! \:D/

Ett pågående projekt är att pimpa sittvagnen för magsovning. Med en rörlig liten tjej så trillar benen lätt utanför, så jag har idag sytt version två av sarg runt nederdelen. Version ett blev till efter inspiration från Tetz

och videunge

, idag har jag vidareutvecklat min första variant till en lite smidigare sak som tar mindre plats när den inte används. Tuta och kör är min melodi, allt ska helst ske igår, så den blev till av det som fanns hemma. Provsoven idag under långluren och det snusades gott, högsta betyg med andra ord!

Ska dock ta och skaffa mig nåt snyggare tyg så är jag supernöjd sen och kan kanske till och med bjuda på en bild.

Jag brukar hänga ett svart lakan över vagnen när det ska sovas, men det blåser ju bort stup i kvarten!

Så morgondagens projekt blir nog nån variant av en sån här:
http://www.kurtisbaby.se/anvandning-skotsel
Är jag helt ute och cyklar när jag tror att det är fler här inne som syr och har sig?

Vad håller ni på med just nu?