Slippa röka-klubben tar sats!
Skakar liv i en gammal tråd
Är inne på min tredje rökfria dag och det går mycket bättre än jag hade hoppats på! jag hade bestämt att sluta 1 oktober, och tänkte läsa boken (som jag har hemma) men i söndags kände jag att NU är det dags! Så med en hel limpa cigg hemma i skåpet fimpade jag min sista cigg kl 20.00 i söndags kväll
Ska nog belöna mig själv med en ny dator, som jag så länge velat ha!
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
Härligt med ett helt rökfritt år!! Grattis!
Nu har det gått fem dagar och jag är knappt röksugen längre. Har dragit ner på kaffet rejält, för det är i samband med kaffe o mat som jag får mest sug. Känner mig SÅ glad och stolt
Jag misslyckas med så mycket annat, men det här ska jag banne mig klara! 
Nu har det gått fem dagar och jag är knappt röksugen längre. Har dragit ner på kaffet rejält, för det är i samband med kaffe o mat som jag får mest sug. Känner mig SÅ glad och stolt
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hej Sussi,
Jag vill bara flika in oc säga att du är verkligen jätteduktig! \:D/ =D>
Ett tips, ät lite extra c-vitamin en tid, då rökare oftast har stor brist på just detta.
Jag vill bara flika in oc säga att du är verkligen jätteduktig! \:D/ =D>
Ett tips, ät lite extra c-vitamin en tid, då rökare oftast har stor brist på just detta.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
:thumbsup:
Du är superduperduktig, Sussi, jag vet hur kämpigt det kan vara i början... förutom c-vitamintipset så tänk på att dricka mycket vatten - min mage var jättetrög i början och jag slarvade med vattnet
Du har ett härligt liv framför dig!
Kram!
Du är superduperduktig, Sussi, jag vet hur kämpigt det kan vara i början... förutom c-vitamintipset så tänk på att dricka mycket vatten - min mage var jättetrög i början och jag slarvade med vattnet
Du har ett härligt liv framför dig!
Kram!
Rik blir man på kuppen......
Förutom att man får bättre luktsinne, hälsa och kondition så blir man nästan rik på kuppen
Jag är glad, familjen är tokstolta och framtiden i hälsans tecken känns ack så ljus. Har ganska nyligen börjat att jogga och upptäckt att jag verkligen trivs med att flåsa runt med nyinköpta joggingskor på fötterna. Förra veckan sprang jag hela 5km utan att stanna, för många en obetydlig sträcka, för mig som en utopi som jag övervunnit
Nu är det runt 7 månader sedan jag slutade att röka och jag ångrar att jag inte visste det långt tidigare hur lätt det var att sluta att röka. Tänk att läsa en liten pocketbok "Äntligen icke rökare" kan vara helt avgörande för att våga ta steget och bli just icke rökare
Helt galet egentligen
Hälsningar LisaF

Nu är det runt 7 månader sedan jag slutade att röka och jag ångrar att jag inte visste det långt tidigare hur lätt det var att sluta att röka. Tänk att läsa en liten pocketbok "Äntligen icke rökare" kan vara helt avgörande för att våga ta steget och bli just icke rökare
Hälsningar LisaF
sådär ja, då var det min äntligen min tur att bli icke rökare
för 20 timmar sen rökte jag min sista cigg på balkongen.
Dagen har gått över förväntan men osams med x-et har jag lyckats bli, men det är nog bara bra
Klappar mig själv på axeln och tycker det är skönt att slippa skiten.
/Kristina
Dagen har gått över förväntan men osams med x-et har jag lyckats bli, men det är nog bara bra
Klappar mig själv på axeln och tycker det är skönt att slippa skiten.
/Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067