Darlings

Härliga tider stundar. Gastsjön gläder sig!
Inger har just varit här och förhört sig. Vi kom fram till att hon och familjen - Lennart, son inte alls är smittbärande, Agnes och Gabriel - dyker upp här vid ettiden på lördag. Medförandes köttbullar. Glutenfria och säkert vrålsmaskiga. Och MÅNGA

Alla två barn djupt engagerade
Grilla kan vi absolut göra. (I regnet

) Jag har en liten grill under öppet tak. Grillkol behövs i så fall
Med frukostmat menar jag just det, för överliggare - bra att ta med sig efter egna behov och barnabehov

Det finns ju kyl / pentry på De Nios.
Resten kokar vi väl ihop, bokstavligen

Jag menar enligt knytismodellen. Man bidrar till världens smarrigaste Gastsjöbuffé
Så om var och en tänker sig någonting ätbart som räcker till en 6-8 personer, så borde väl livet leka åtminstone i alla smä (och inte så små) magar
Själv tänkte jag baka stora Gastsjöbrödet som ska räcka och bli över så just bröd ska inte behövas. Och så bir det väl lite smarr också om jag känner Bibban rätt

8)
Ska bli helt underbart att se er alla

Och så får ni Beskåda Undret: Nya stora köket på Logen håller på att ta form. Min ende älsklige son, själva Byggaren, är förmodligen kvar när ni kommer (det bos dock hos Helmut så De Nios Hus är fritt). Plats för Dyrkan, eller hur

:-({|=

Hönsmamma: "Vi planerar att anlända till Gastsjön vid 12-tiden (hoppas att det är okej Anna?). Det blir jag och syrran samt 2 eller 4 barn."
Går alldeles utmärkt

(Om ni inte ska inom Mia för karavankörning

) I'm here for you