God morgon!
Min skrutt är så jätte, jätteduktig. Han åt sista målet igår 20.30, somnade 21.15 utan ett pip och tyckte att det var frukostdags 6.30 \:D/ Jag sov naturligtvis inte lika bra som honom, trots att jag låg i dotterns rum igen #-o Sov i alla fall något bättre än natten innan. Sover han så här bra så räknade jag ut att jag ju LÄTT kan få 7-8 timmars sömn i sträck!!! (om jag bara lär mig att lilleman sover så att jag kan sova

) Vi får väl se om han fortsätter på detta viset och är nöjd med bara 5 mål/dygn.
Daglurarna hade vi inga problem med heller, det var skönt. Han sov två kortare och två längre pass. De långa passen i sin säng naturligtvis

När han vaknade var han på gott humör varenda gång inget skrik eller nåt

Dagen såg ut på följande sätt:
6.45 God morgon, mat m.m.
8.30 Sov i sängen 1 h 50 min
10.20 Mat, vara ute m.m.
12.05 Sov i vagnen under promenad 55 min
13.20 Mat m.m.
14.50 Sov i sängen 2 h och 20 min (med ett uppvak efter 20 min, somnade om med lite tillrättaläggning och klapp på huvudet)
17.15 Mat m.m.
19.00 Sov i vagnen 45 min
19.45 Bada och mysa
20.30 Mat (bajsade naturligtvis oxå

)
21.15 God natt!
Lite mycket vakentid (ca 8,5 h). Fast han verkar fungera bra på ca 15,5 timmars sömn. Är så gott som aldrig övertött.
Känner att min tråd börjar likna nån slags blogg

Men det är så roligt att berätta om hur duktig skrutten är, jag är så stolt över honom
Har jag nån fråga idag tro

Njae...skulle väl vara att han inte så jättegärna ligger på golvet och grejar. Allra helst vill han sitta i sin babysitter som han fullkomligt älskar. Sitta i nåns knä är oxå poppis. Det är precis som att han vill se allt från en annan vinkel. Lutar vi honom tillbaka för mycket när han är i famnen så kämpar han som en tok för att komma upp i sittläge

Brukar det vara så i denna åldern? Naturligtvis lägger jag honom på mage på filten så han från krypöva ordentligt

Lägger honom på rygg i sin säng också så han kan ligga och titta på sin mobil och lite andra saker. Det går bra kortare stunder.
Idag han jag inte med kaffe innan lilleman vaknat i alla fall

Det tar jag nu när lillen precis somnat i sin lilla säng, alldeles själv utan hjälp
Ha en fin dag!