Vill bara säga att jag tycker du jobbar på så målmedvetet och klokt. Din lilla har tur som har just dig till mamma. Snart är ni i mål.
kramar
Ida (busmamman)
Här är ingen fara på taket. Det enda du gör är att bli osäker när du egentligen vet hur du ska bete dig. Nattningen gick väl finfint. Här har vi möjligen lite olika erfarenheter, vi dipplade, men jag - personligen - tycker att man väntar med att sätta ramsan ordentligt tills nattmålet ryker. Annars ger man dubbla budskap. Tycker JAG. Andra har säkert annan erfarenhet här.Så ha nu inte för bråttom och bli för otålig. Hon har snart släppt nappen - och nätterna blir snart ljuvligt fridfulla för er alla, men räkna inte timmarna och minuterna. Jobba med målet i sikte och vetskapen om att du gör din lilla, rara tös en stor tjänst som hon har med sig livet igenom. Tillgången till den egna, goda sömnen
Inget av mina barn har hittat tummen!Miss Giggle skrev: Synd bara att min unge inte är lika bright som din ElinN så hon tar tummen ist! SÅ hade det varit mycket lättare för henne själv, men alla är de olika, det är väl lite av tjusningen med dem inte sant!
Nu får du snart lägga ifrån dig nappen - DU, alltsåMiss Giggle skrev:Jag vill ju inte ge henne nappen tillbaka men samtidigt orkar jag inte med att se henne så ledsen. Eller själv vara så ledsen....