Har några frågor som har dykt upp men först vill jag bara rapportera att vi ser ljuset här hemma och det går helt klart åt rätt håll med lillskruttan.
Igår kväll somnade hon för första gången utan gallskrik, hon knorrade ett par minuter men somnade sen så det var verkligen nåt att fira. Även idag på morgonen gick det ganska bra, hon pratade ett par minuter men blev sen arg för att hon inte kunde somna och började skrika på vad jag upplever som hjälp, här kommer fråga 1 jag gick in till henne då och skulle lugna henne med lite buff. Jag räknade till fyra sekunder och tänkte sen att nu får hon klara sig själv för hon är tyst men då SOV hon. Det här händer oss hela tiden, hon bara pangsomnar av buff eller solfjäder fast det inte är meningen. Vad göra
SEn undrar jag om 45 minuters lurar, räknas de som en kortlur och skall vara 45 eller väcker man på utsatt tid
Jag har fortfarande jättesvårt med henne när hon vaknar före utsatt tid, framför allt om hon har börjat sova ute och jag sen behöver gå in, verkar som om hon är jättekänslig för värmeförändring, jag knäpper upp åkpåse etc såklart men det är tufft att få henne att somna igen, igår höll jag på i 45 minuter mitt på dagen
Men som sagt det går åt rätt håll, hon somnar lättare och sover längre på natten, vi har fortfarande nattmål när hon vaknar kl 4, orkar inte riktigt ta tag i det ännu och det är inte nåt stort problem att gå upp och amma och sen somna om vilket vi ju gör snabbt. Det bästa är att jag inatt hörde hur hon vaknade flera gånger men kunde somna om utan hjälp - YIPEEEE
Hej hej