Känner igen mig i dina tankar, själv gick jag och grunnade länge på olika alternativ utan att jag kände att jag hittade rätt. Frågade också om tips och råd i min tråd och tog ett beslut därefter.
Trodde att tiderna för min lilla E skulle ändras mer än vad som verkligen blev när det väl kom till kritan. (Både mat och sovtider, det var väl därför det kändes så motigt)
Till slut blev det så här;
07.30 vakna + amma
08.15 välling
10.00-10.45 sova på promenad med hunden
11.00 purré, frukt, amma
13.30-15.00 sova i spjälis
15.00 gröt + amma
18.00 purré, frukt
19.00 amma, ev välling
19.30 sova
trodde att det skulle bli väldigt tufft för henne att klara så många timmar på em, men det är någon enstaka dag som det kan vara lite tjurigt annars funkar det fint. (vaknar ibland tidigare på sina lurar vilket kan visa sig i humöret på em såklart)
Försökte just nu gå till förhandsgranska för att se när din flicka är född, men kan inte se det i detta läget. (Tror att våra töser är födda samma dag nämligen

)
Min flicka är en liten piggis och vi ändrade till detta schemat då hon var 7 månader. Återigen har hon visat tecken på att inte sova färdigt alla sina lurar på dygnet, men man kan ju inte sova åt dem som någon klok kvinna tydligen sagt tidigare 8) Tror att detta schema får hänga med ett bra tag till. Skriver sällan själv på forumet, men läser dagligen, och alltid din tråd
Lycka till med ändringen!