Så här gick natten:
20.07 somnade efter vaggning och ramsa vid utgång
20.47 vaknade
21.33 somnade efter otaliga vagningar och ramsningar vid utgång
Hör och häpna:
02.31 vaknade (bättre än vad jag vågat hoppas på)
04.17 somnade efter att jag ramsat mkt och vagnat vid behov. Jag ramsade så fort jag försökte lämna rummet men då protesterades det vilt. Eller, ja hon protesterade å det grövsta så fort jag slutade vagna och blev snabbt ledsen så jag vagnade henne lugn, ramsade ut och så satte det igång igen osv osv
07.10 vaknade hon själv(hade tänkt låta henen sova till 07.15(marginalkvarten)
och åt bättre än någonsin på bröstet(är en kråka på att äta annars)
Jag tyckte att natten gick över förväntan men jag vagnade henne faktist till sömns tillslut då vid 04.15. Då räckte det med att jag rullade vagnen aldrig så sakta och jag gjorde inga knyck.
Så fort jag stannade vagnen så gallskrek hon så det fick bli så här inatt. jag tog iallfall inte upp henne. jag ramsade mig ut som vanligt.
Jag försökte ramsa henne lugn på natten men hon svarar inte på ramsorna.....de lugnar henne inte alls.
Nu när hon somnade till morgonsömnen så kunde jag lämna henne i ca 3 minuter åt gången och då hörde jag på skriket att hon inte var ledsen utan att hon försökte komma till ro, jätteskönt att höra
Jag försökte beskedramsa så fort jag hörde att det tilltog men det funkade inte, snarare motsatsen så det var bara att vagna och låta henne vara sen så att hon fick gnälla sig till ro med lite lätt, lätt vagning och så ramsade jag när det blivit tyst.
Men jisses vad jag är trött
Kramar