Det blev visserligen en stor förändring när lillebror kom men de värsta la sig efter ca 2-3veckor. Men kvar stannade det eviga skrikandet då han inte får som han vill eller om något går emot honom. han har oxå helt plötsligt börjat vakna upp emot 1 1/2 timme förtidigt å ligger då å skriker i den högsta falsett
Han är världens godaste mot lillebror och evigt besatt att väcka honom så fort han sover
Igår såg jag dessutom något nytt, han lekte i rummet brevid med gammelfarmor och när jag kom in med lillebror blev han som förbytt å skrek arg å irriterat för att jag kommit in dit. Senare på dagen hade hon hjälpt liam att duscha och jag hör henne säga -kom så visar vi mamma vad ren och fin du blev! liam kommer ut och när han får syn på mig blir han genast arg å ställer sig och skriker stötvis.
VI har försökt pakta och avleda men nu tryter verkligen vårt tålamod.
Skriket blir bara allt gällare och det finns tom dagar då han inte gjort annat än att skrika och bråka. Älskade storebror som alltid varit en lite glaskit´
Om man pratar i telefon eller matar lillebror då går han igång direkt.
Försöker alltid låta honom vara med när vi "hjälper" lillebror och ofta knölar han runt i famn på en å nästan lägger sig på lillebror
Skulle verkligen behöva lite pep här.. känns som jag skulle vilja ta han i örat.. hemska saker vad gör man då det känns som varken ord eller handling räcker till!
Just nu börjar verkligen ens ork och tålamod tryta.. Lillebror blir 2mån så man vill ju gärna styra upp han dags sovning (nätterna funkar bara bra, än så länge) men i detta skrik å stoj är det inte allt för lätt att sova om man inte får bli vagnad konstant förstås.
Har läst runt bland alla möjliga trådar men känner ändå att jag inte klarat av att styra upp situationen.
Hjälp önskas verkligen