Nu har det gått ytterligare några dagar och bakslag igen
Vi har snart klarat av tredje veckan, men vargtimmen består. Jag VET att han kan sova - han har ju bevisat det. Inatt har jag varit vaken sedan 5 och försökt att få honom att somna, men icke.
Det som är mest jobbigt med att han vaknar så tidigt är att han inte klarar av dagen sedan. Han är ledsen av trötthet minst en timme innan det är dags för sovtid. Ibland tar jag till 5minuter för att han ska kunna härda ut.
Axels pappa börjar jobba igen på måndag, vilket innebär att jag får börja ta nätterna själv nu. Men det kanske blir lättare att lotsa honom igenom gråten om jag gör det varje natt.
Men hur länge ska jag försöka att få honom att sova till klockan 7? Det hade varit skönt att känna "ok, nu kör jag exakt likadant i två veckor, och går det inte, så provar vi att ändra i schemat"
Men jag vill inte ändra i schemat, för jag tycker att 7 är en bra tid för honom att vakna. Men hur länge till ska jag hålla på????
hälsar en trött mamma, som trots att bebisen sover nästan hela natten, ändå inte kan somna