Hoppas allt är bra med dig + familjen din.
Kände att jag var tvungen att ta en liten paus ifrån läsandet/skrivandet då jag tänkte på detta dag som natt
I natt är vi inne på vår tioende natt och vi gör små framsteg;
För tre nätter sedan var första natten som jag kände att ramsan & jag & V började förstå varandra, det var en härlig känsla. Sedan den natten ramsar jag vid dörren & har inte varit inne i hans rum en gång förutom vid läggning :-({|= . Dock vaknar V fortfarande relativt ofta men somnar nästan alltid om efter endast en ramsa men när ramsan väl började ta så blev nattningarna katastrofala.
Ska nämnas att V har varit genom förkyld med hosta & om inte det räckte så håller på att få sina två första kindtänder
Nu till lite rolig läsning, den sista natten så var nattningen bra & V vaknade BARA EN GÅNG :-({|= :-({|= kl 0030 och var visserligen vaken till 0140 men inte så upprörd utan jag ramsade ibland och hörde att han lade sig ner & knöla lite och kanske efter 10 minuter så ropade han lite till & jag ramsade sedan somnade jag själv och då även V.
Vågar inte tro för mycket efter denna natt men gläds över att han är så duktig. Han var även piggare & gladare idag, första dagen i denna kur. Efter nio dagar av en ovanligt trött, gnällig liten pojke.
Vi får se vad denna natt innebär, målet är (har små mål varje natt, det blir roligare så) att endast ramsa med stängd dörr vilket vi påbörjade föregående natt.
Trevlig Kväll