Ny blogg om mat och näring för familjer!
-
Fd Medlem
-
F'lippas mamma
Grattis!
Men oj vad det händer saker
(har inte varit på forumet på länge, bortrest över jul och nyår och sen på Lanzarote två veckor). Jättestort grattis till nya bebisen! Och matbloggen mm också. Har läst hela nu, mycket inspirerande och roligt att läsa.
Och så en liten trea i augusti alltså, gud så spännande. Är det någon som kommer klara det med glans så är det ju du. Alltid lika inspirerande och kreativ i barnvardagen.
Hemma min sista vecka nu och sen börjar jag jobba men kommer vara ledig en dag i veckan. Hoppas vi hinner ses någon gång snart i alla fall!
Många grattiskramar från Jenny
Och så en liten trea i augusti alltså, gud så spännande. Är det någon som kommer klara det med glans så är det ju du. Alltid lika inspirerande och kreativ i barnvardagen.
Hemma min sista vecka nu och sen börjar jag jobba men kommer vara ledig en dag i veckan. Hoppas vi hinner ses någon gång snart i alla fall!
Många grattiskramar från Jenny
Jenny, mamma till Filippa 7/11-05
, SHN-kurad i Gastsjön i augusti 2006, Gustaf 5/2-08
. Trogen AW & BB-angängare!
-
Fd Medlem
Hej alla söta som läser och berömmer vår blog!!
Vi har varit lata den senaste veckan, jag har varit på kurs (mer om det i bloggen) och Helena har jobbat hårt.
Nu skärper vi oss och höjer ribban lite! Massor har vi att bjuda på framöver!! Håll utkik!
Bibban, länken är knasig, för punkten som slutar meningen är parkerad som länk i inlägget (gud så invecklat formulerat!)
Prova den här istället:
rasmart.blogspot.com
Kram alla raringar!
Ulrika
Vi har varit lata den senaste veckan, jag har varit på kurs (mer om det i bloggen) och Helena har jobbat hårt.
Nu skärper vi oss och höjer ribban lite! Massor har vi att bjuda på framöver!! Håll utkik!
Bibban, länken är knasig, för punkten som slutar meningen är parkerad som länk i inlägget (gud så invecklat formulerat!)
Prova den här istället:
rasmart.blogspot.com
Kram alla raringar!
Ulrika
-
Fd Medlem
Dags att puffa lite för vår blogg Råsmart!
Lagom så här inför bikinisäsongen (stort skämt för min egen del, gravid och hungrig som jag är!) erbjuder vi kostnadsfri kostrådgivning för den som hjälper oss att växa. Och det är enkelt. Man tipsar alldeles enkelt 10 vänner om vår blogg Råsmart, rasmart.blogspot.com
Hoppas att ni vill hjälpa oss att växa och att vi får hjälpa några kära forumister att må lite bättre, orkar lite mer eller måhända krympa en smula inför sommaren...
Anvisnignar finns på rasmart.blogspot.com
Kram
Ulrika
Lagom så här inför bikinisäsongen (stort skämt för min egen del, gravid och hungrig som jag är!) erbjuder vi kostnadsfri kostrådgivning för den som hjälper oss att växa. Och det är enkelt. Man tipsar alldeles enkelt 10 vänner om vår blogg Råsmart, rasmart.blogspot.com
Hoppas att ni vill hjälpa oss att växa och att vi får hjälpa några kära forumister att må lite bättre, orkar lite mer eller måhända krympa en smula inför sommaren...
Anvisnignar finns på rasmart.blogspot.com
Kram
Ulrika
-
Fd Medlem
Puffar lite för Råsmarts sommarhälsning, som innehåller ett par små teasers inför hösten...
http://rasmart.blogspot.com/
Kram allihopa!
http://rasmart.blogspot.com/
Kram allihopa!