Ny blogg om mat och näring för familjer!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Wow :!: Stort grattis och otroligt bra jobbat. Mycket intressant. :D :thumbsup:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

den är så fin så fin, och så super. Jag tassar varje dag :wink:

:thumbsup:

/Fjällmor
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Elle, det är en liten, liten del av det... En tjuvstart, kan man väl säga :wink:
Hoppas att vi ska kunna inspirera allt eftersom!

Kram
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Helt underbart! Jag läser och lär!
Jag försöker både spara och vara nyttig. Och gott ska det ju vara ändå! Tack!
:heart: Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
F'lippas mamma

Grattis!

Inlägg av F'lippas mamma »

Men oj vad det händer saker :P (har inte varit på forumet på länge, bortrest över jul och nyår och sen på Lanzarote två veckor). Jättestort grattis till nya bebisen! Och matbloggen mm också. Har läst hela nu, mycket inspirerande och roligt att läsa.

Och så en liten trea i augusti alltså, gud så spännande. Är det någon som kommer klara det med glans så är det ju du. Alltid lika inspirerande och kreativ i barnvardagen.

Hemma min sista vecka nu och sen börjar jag jobba men kommer vara ledig en dag i veckan. Hoppas vi hinner ses någon gång snart i alla fall!

Många grattiskramar från Jenny
Jenny, mamma till Filippa 7/11-05 :heart: , SHN-kurad i Gastsjön i augusti 2006, Gustaf 5/2-08 :heart: . Trogen AW & BB-angängare!
Bibban

Inlägg av Bibban »

Blev så nyfiken, men får inte länken att funka..
/Bibban
Nimrah

Inlägg av Nimrah »

Hej!

Vilken fin sida ni gjort! Ett mkt bra initiativ så att vi alla kan få ta del i sådan mat man vill äta men gör alldeles för sällan. Jag vill oxå bli nykter sockerjunkie!

Kram Nimrah
bäbis Y 080106 1:a kurdag 22 maj 2008
bäbis S 100717 Standardmodellerad
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Hej alla söta som läser och berömmer vår blog!!

Vi har varit lata den senaste veckan, jag har varit på kurs (mer om det i bloggen) och Helena har jobbat hårt.
Nu skärper vi oss och höjer ribban lite! Massor har vi att bjuda på framöver!! Håll utkik!

Bibban, länken är knasig, för punkten som slutar meningen är parkerad som länk i inlägget (gud så invecklat formulerat!)

Prova den här istället:
rasmart.blogspot.com

Kram alla raringar!
Ulrika
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Dags att puffa lite för vår blogg Råsmart!
Lagom så här inför bikinisäsongen (stort skämt för min egen del, gravid och hungrig som jag är!) erbjuder vi kostnadsfri kostrådgivning för den som hjälper oss att växa. Och det är enkelt. Man tipsar alldeles enkelt 10 vänner om vår blogg Råsmart, rasmart.blogspot.com

Hoppas att ni vill hjälpa oss att växa och att vi får hjälpa några kära forumister att må lite bättre, orkar lite mer eller måhända krympa en smula inför sommaren...

Anvisnignar finns på rasmart.blogspot.com

Kram
Ulrika
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Puffar lite för Råsmarts sommarhälsning, som innehåller ett par små teasers inför hösten...

http://rasmart.blogspot.com/

Kram allihopa!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"