Oj oj här blandas det helvilt vad det gäller kläderna då de har en storebror så får lilla M mycket pojkkläder 8) men det passar ju bra när hennes mamma är en "pojkflicka" (har tre bröder
Ja just det våra är en av varje (Eric & Molly) och de är snart 5 månader och det är ju inte så himlans praktiskt med klänning ännu till M.....men visst drömmer jag om när lilla tultan kan gå, och då ska jag tok-klä henne i klänningar
Känner väl inte heller riktigt att jag hunnit fokusera på att handla kläder då det har varit en omställning här hemma att gå från tre till fem på ett ögonblick
Ni som har lite större tvillingar hur gör ni med det att man hela tiden känner sig en kort speciellt när de båda är lite kinkiga (båda är just nu förkylda) kloning hade varit bra ibland
Vad det gäller kontakt så har vi lite kontakt med som har lika gamla tvillingar, går ut ochgår ibland tillsammans, skönt att prata med ngn som kan förstå och relatera till det man berättar.
Vad det gäller f-grupper så har vi tyvärr inte varit med i ngn eftersom detta inte är våra första barn.......
Fråga: har ni alla "kurat" era tvillingar???
STOR kram och bra initiativ med kackeltråd!!!!!