Prinsessan har sovit ganska bra i natt endå. Men sämre än hon gjorde innan vi kurade. Men då hade vi ju både napp och nattmat att muta henne med.
Men endå känner jag mig inte riktigt nöjd över natten. Känner inte att vi fått någon slags kotakt i natt alls. Utan har hon vaknat så har hon illvrålat och jag har fått hålla fast henne för att överhuvudtaget kunna buffa henne. Hon har skrikit så att hon är hes nu. Känner mig lite villrådig inför det men det kanske är lugnare nästa natt?
Så här har kvällen/natten gått:
19.52 gnäller, ramsar några gånger och hon somnar om.
21.00 vaknar ledsen, ramsar och hon somnar
22.23 vaknar ledsen, ramsar och hon somnar
23.40 vaknar super arg. Jag provar ramsa men får ingen kotakt alls, hon blir galen och jag går in och försöker buffa. Hon kastar sig i sängen och skriker. Får hålla fast och buffa. Solfjädrar och försöker ramsa ut flera gånger. Men varje gång får jag gå in tillbaka igen då hon blir hysterisk.
00.46 blir det äntligen tyst
03.50 arg igen, måste buffa henne, solfjäder
03.56 ramsar ut
03.58 arg igen, måste buffa denna gång oxå, solfjäder
04.14 ramsar jag ut
05.18 ledsen. Försöker att bara ramsa men då blir hon jätte arg. Går in och buffar och gör solfjäder. ramsar ut kl 05.21
Om hon sover nu ända fram till sju så har hon sovit i över 10 timmar i natt och det längsta passet blev strax över tre timmar.
Vad tror ni, gör jag fel någonstans?