Fjällan, jag var också väldigt tveksam till våginköp, men jag inser att det ÄR ett bra verktyg, förutom måttbandet, om man vill gå ner i vikt.
Det viktiga är att inte missbruka den (som jag gjorde tidigare...) och väga sig mer än en gång i veckan.
Så vi har vår våg högt uppe på ett köksskåp förutom på torsdagar då den får komma fram

Jag VET att om vi haft den framme i badrummet eller så hade jag inte kunnat låta bli den.
Den här köpte vi, billig och bra, eftersom jag inte är intresserad mer än av vikten, rätt o slätt!
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1999129
Och jag har nog sett dina framsteg i träningstråden, bravo!!!
Jag skulle också vilja skriva där, men törs inte

och det beror inte på att jag är rädd för alla sportisar där, utan på att jag de båda år jag börjat skriva i den blivit sjuk fortare än man kan säga träna!
Så vidskeplig som jag är törs jag inte nu

utan skriver i en egen liten bok jag har vid datorn. Men jag är där i anden 8) ...
Lingontuva - platåer

suck... Inte roliga men nödvändiga, tror jag, för kroppen måste liksom få stabilisera sig lite emellanåt. Och kanske är det lite pms inblandat, åtminstone jag samlar på mig massor med vätska då.
Och HEJA promenaderna, nu blir det bara mer och mer ju mer vår som kommer, eller hur?