LindaVega :thumbsup: Mycket bra fösta vecka! Jag skulle ALDRIG orka 7,5 km, än mindre en mil
Kvacke. Powerwalk innan frukost VARJE dag, är ju TOPPEN
Nej, slalom gör vi inte i denna familjen. Per har sina planer varje år, men det blir inte av. Själv har jag provat för 10 år sedan, och det gick käpprätt åt skogen

Det var inget för mig.
LO/ Badminton verkar tufft! Såg att du fick till hemmaträningen

:thumbsup:
Nya mamman Stackare med tån, men hur gick det att jogga med den? Gjorde inte det ont?

Paolos en kvart om dagen körde min sambo ett tag, och tyckte var bra!
Jag har funderat på det du skriver om en timme hemma är för långt. Varför då

(jag känner också så, men kör alltid en timme ändå)
Varför känns en timme hemma
längre än en timme och en kvart, som mitt Step-intervallpass jag kör borta är
Vad beror det på?
FatherA, jag vet hur det känns när det känns för kallt/regnigt/dystert...Prioriterade bort söndags-passet för jag klarade inte mentalt att ge mig upp till träningscykeln på våran iiskalla vind, än mindre ge mig UT i kylan

Men jag fick ju ihop till 3 pass förra veckan ändå, Idas skidpass där jag sprang/pulsade bredvid räknades ju tydligen!
Jag börjar bli förkyld igen...Jag vill inte vara med om detta längre!

3 månaders elände i princip hela tiden, nu trodde jag det släppt, men så kommer det tillbaka igen. Familjen är i trasor, bara Ida är pigg ordentligt.
Vi har fått homeopatsinstruktioner ang. att bygga upp oss inifrån, det brukar tydligen bero på magen när det är så här långvarigt och ihållande så det är den vi ska få bukt med. Så nu gäller det följande:
2 st probion (goda tarmbakterier)/pers och dag
2 tsk biostrath (också det stärkande och för immunförsvaret)
2 zink (vi vuxna)
2 nallevitaminer (barnen) innehåller c-vitamin, zink o selen.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.