Trist med sjukstuga, Susanne*. Men desto mer underhållande med snabba 2-åringar som verkar i det fördolda :thumbsup:

. En sådan där smygis har vi med. Om än några månader till på nacken. Hon har heller aldrig klagat över brist på sysselsättning. Hon tar sig för. För egen maskin. I det tysta. Och när det varit tyst en stund kan det vara läge att smyga runt huset för att leta upp fröken bus. Som då hunnit smeta in hela sig med någon spännande kräm, bädda ner alla husets kramdjur (och de är inte precis lätträknade, om man säger

) på trivsamma sovplatser för att "hova natt", nypa av alla blad på någon krukväxt som legat pyrt till, plocka ut alla cd-skivor ur skåpet och nogsamt inspektera alla omslag, rada upp samtliga böcker i bokhyllan i prydliga rader över hela vardagsrummet... eller vad som nu behöver göras
Hur Fjällmor gör vet jag inte säkert, men så här gjorde jag tills homeopaten satte stopp för kålfamiljen i min kost:
Strimla med kniv eller osthyvel, stek i smör eller olja i några minuter tills de fått färg. Voilá!
Går också att göra med squash. Inte alls dumt det heller.
Spänd på nyheter från fru Jannika - och tusen lyckönskningar förstås!
Imorgon ska maken och jag njuta spapaket med vinprovning och trerätters och övernattning och annat trevligt på Hotell Skansen i Båstad \:D/ Present från min mamma

- som ska ha hand om barnen. En riktig superlyx ska det bli!