Det är med blandade känslor jag skriver detta meddelande. Några av er vet redan, men redan för ett år sedan bad jag Anna att få sluta som ordförande. Jag tyckte inte att jag hade den tid som krävdes och inte heller gnistan och glöden som jag haft tidigare.
Dock blev jag övertalad att fortsätta, men att jag fick ta det på den nivå som jag kände att jag orkade med. Så det har jag gjort.
När jag fick frågan om att bli ordförande efter Mammut Maria 2006 blev jag väldigt smickrad och glad, samtidigt som det kändes stort och ansvarsfullt.
Det har varit lärorika och givande år, helt klart!
Men även innan det var jag ju rätt aktiv. Jag var med från första dagen på det gamla forumet - i juni 2004. Så jag känner ju mig som en del av detta. Anna Wahlgrens forum
Det har ju vuxit mer än man någonsin skulle kunna drömma om. Jag menar, i början så "kände" man ju alla som var inne mer än 10 gånger
Och nu är det alltså dags att lämna över. Jag överlåter åt Anna och nya ordföranden att ge sig till känna. Jag är övertygad om att det kommer att bli kanonbra!
Men det är inte så att jag kommer att försvinna, såklart. För det första är forumet mitt andra hem, och det lämnar man ju inte bara sådär.
Den administrativa delen kommer jag att ha kvar, tillsammans med nuvarande administratörer Sagomamma och Mindy.
Så är det något problem med dubbla inlägg, inlägg på fel forum, inloggningar som inte fungerar eller vad det kan vara, så hojta.
Och som sagt. Jag kommer nog att göra ett och annat inlägg i fortsättningen också
Kram och tack för mig!
/LO