Dags att lämna över stafettpinnen

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Dags att lämna över stafettpinnen

Inlägg av /LO »

Hej på er.
Det är med blandade känslor jag skriver detta meddelande. Några av er vet redan, men redan för ett år sedan bad jag Anna att få sluta som ordförande. Jag tyckte inte att jag hade den tid som krävdes och inte heller gnistan och glöden som jag haft tidigare.
Dock blev jag övertalad att fortsätta, men att jag fick ta det på den nivå som jag kände att jag orkade med. Så det har jag gjort.

När jag fick frågan om att bli ordförande efter Mammut Maria 2006 blev jag väldigt smickrad och glad, samtidigt som det kändes stort och ansvarsfullt.
Det har varit lärorika och givande år, helt klart!
Men även innan det var jag ju rätt aktiv. Jag var med från första dagen på det gamla forumet - i juni 2004. Så jag känner ju mig som en del av detta. Anna Wahlgrens forum :heart:
Det har ju vuxit mer än man någonsin skulle kunna drömma om. Jag menar, i början så "kände" man ju alla som var inne mer än 10 gånger :lol: Nu finns det ju ingen möjlighet att hålla koll överallt längre. Inte jag i alla fall...

Och nu är det alltså dags att lämna över. Jag överlåter åt Anna och nya ordföranden att ge sig till känna. Jag är övertygad om att det kommer att bli kanonbra!

Men det är inte så att jag kommer att försvinna, såklart. För det första är forumet mitt andra hem, och det lämnar man ju inte bara sådär.
Den administrativa delen kommer jag att ha kvar, tillsammans med nuvarande administratörer Sagomamma och Mindy.
Så är det något problem med dubbla inlägg, inlägg på fel forum, inloggningar som inte fungerar eller vad det kan vara, så hojta.
Och som sagt. Jag kommer nog att göra ett och annat inlägg i fortsättningen också :D

Kram och tack för mig!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Så är vi alltså där - året har gått, det år då du fanns kvar, /LO, fast du egentligen inte hade tiden och kraften längre. Möjligen för att vissa somliga aviserade sin ankomst Och, förstås, för att forumet, som du så vackert beskriver det, från att ha varit litet, hanterbart och överblickbart, formligen exploderade i omfång så att ingen, inte du och inte jag och inte någon, kunde hålla koll på allt. Hjärtebarnskontrollanterna har räddat oss Men även annat behövs ju - diverse nyskapande åtgärder, underhållande åtgärder, administrativa åtgärder, ja, allt möjligt, som inte jag kan alls - men som DU kunde och gjorde. Och inte sällan föreslog, som den kreativa och självständigt tänkande - och agerande - person du är.

Jag vill tacka dig av hela mitt hjärta för ett fantastiskt arbete, där du framstått som pålitligheten och solidariteten själv och där ditt hjärta, bakom all saklighet och kunskapsspäckad tyngd, alltid klappat för de små barnen :heart:

TACK, kära /LO, och alldeles särskilt tack för att du inte ens drömmer om att rymma hemifrån, från ditt andra hem Vi skulle klara oss mycket, mycket sämre utan dig 8-[ [-o< :heart:

Och tack också för att du blir kvar som administratör. Det är ovärderligt. Lita på att vi kommer att skrika på dig :shock:

Tack, min kära ordförande :heart: =D> :heart:

Och nu hälsar jag vår nya ordförande innerligen välkommen:
:-({|= TorsMamma :-({|=
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
kiki

Inlägg av kiki »

Välkommen TorsMamma :heart: Du kommer att sköta jobbet kalas :lol:

Tack för den här tiden /LO :heart:

Kramar Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Stort tack till /LO för suveränt jobb :heart:

:heart: Stort tack till TorsMamma som axlar ordföranderollen :heart:

Kram från Nancy
Nian

Inlägg av Nian »

Tack /LO och valkommen till ordforande TorsMamma!
Ser fram emot att vi kan traffas nu i ar, nar vi kommer till Stockholm.
Massor av kramar fran mig och G, saj till hur vi kan hjalpa dig!!!
Mamma till BB barnen Olivia -92 och Griffin 060925. Bonusmamma till A -96 & E -00. Fantiserar på min blogg: http://fantasi.qe-x.com
Lovis

Inlägg av Lovis »

:heart: LO och Torsmamma :heart:

Vilka guldmänniskor vá?
---------------------------------------------------------------------

Mor till två små tjejer födda -05 och -07. De är båda Barnaboksbarn.
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:D /LO :heart:

Innerligt tack för att Du är Du och gett forumet (och oss alla) av din tid :!:

:D Torsmamma :heart:

Varmt lycka till :!:

/Fjällmor
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Hej,

Ja, först vill jag tacka Lotta för hennes strålande jobb, hur jag skall kliva i hennes fotspår vet jag fortfarande inte. :oops: :shock: :oops:

Jag säger som Lotta sa, det är en ära att få ta över efter en sådan kompetent, duktig och ambitiös person. :heart:

Tack Anna för ditt välkomnande. :heart: :lol:

När jag blev tillfrågad för 1 år sen då Lotta skulle ha avgått från början tackade jag nej, just av de skälen att jag inte anser mig ha tid med jobb och allt. jag bad då om att få bli tillfrågad om "ett år", och ja, det året har ju nu gått. FORT måste jag säga :shock:

Varför just nu då? Jo för att från och med 1 Jan så är jag föräldraledig igen och hemma med Tor.

Jag kommer inte kunna följa ALLA trådar då forum är så extremt stort, men jag hoppas på att vi skall kunna ha ett härligt sammarbete, TILLSAMMANS. Vi klarar oss ju så mycket sämre utan varandra, visst?

:heart: Tack för ert varma välkomnande och jag ser fram emot min tid här som ordförande. :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Johanna w.

Inlägg av Johanna w. »

Håller med föregående talare :D

Stort grattis Torsmamma vilken ära :heart:

Det här kommer bli kanon :D
Mamma till
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
Elle

Inlägg av Elle »

TACK /LO :heart: för ditt engagemang och din tid! Du har gjort ett strålande jobb! Ser fram emot att se dig mer i kackeltrådarna nu :wink:

TorsMamma :heart:, du kommer att klara det nya jobbet galant!

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Det är ju ett jättebra sätt att fiska beröm och blinkande hjärtan :lol: :heart: Ska nog sluta fler gånger ;)

Jag skojar. Tack alla! Det kommer att vara svårt att inte dagligen tänka forum - och jag tror nog att jag kommer att vara här ganska mycket ändå. Har ju inga som helst planer på att sluta på forumet. Så visst, lite mer kackel kanske hinns med.
Men jag har också tänkt att jag ska jobba för att maken och jag ägnar några timmar mer i väckan åt varandra och hemmet, istället för att vi sitter med var sin dator.

Så det kan vara mitt nyårslöfte, kanske. :D

Kram på er alla!
/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
K-ina

Inlägg av K-ina »

/LO skrev: Så visst, lite mer kackel kanske hinns med.
\:D/ JA!!! \:D/
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"