vagga?
Jag hade vagga till en början med min dotter. Det är bättre än inget...men en vagn är mycket bättre. Efter ett tag så köpte jag en billig vaggnings-vagn och äntligen så gick det att få henne till att sova hela natten. Men vaggan var ändå användbar, jag hade en vagga som var som en spjälsäng så hon använde den fram tills hon var runt 9 månader.
Mamma till Lucia född 2007-01-19
Våran lilla sov i en sk Leandervagga som hänger i taket, funkar kanon att vagga i denna. Takt och fart bestämmer man ju själv, finns liksom inga begränsningar
Har även haft vagn i vardagsrummet vid behov, och tycker att resultatet varit detsamma.
ps. om intresse finns är den till salu...
Har även haft vagn i vardagsrummet vid behov, och tycker att resultatet varit detsamma.
ps. om intresse finns är den till salu...
Mamma till
Storebror Född -98
Lillasyster Född -08
Storebror Född -98
Lillasyster Född -08
-
Kantarella
Vi hade vagga - en vanlig traditionell sådan - till Ella när hon föddes. Hon sov jätteilla i den. Efter en vecka gav vi upp och insåg att gunget gick åt "fel" håll. Vagnen var däremot suverän.
Vaggan, ja den kom till användning ändå. Som leksaksuppsamlare i vardagsrummet, innan den åkte ner i källaren.
/Åsa
Vaggan, ja den kom till användning ändå. Som leksaksuppsamlare i vardagsrummet, innan den åkte ner i källaren.
/Åsa
minlilla tjej vill inte vaggas, hon blir arg...
har försökt
what to do, hade allt velat ha en större vagn att vagna med, men snart kanske man kan böja ramsa istället... just nu har jag en vagn som e liite liten liggdel en bugaboo cameleon, älskar den vagnen, men inte som sovvagn hehe