DET var länge sen!
Adventskram till er alla från en supertrött mamma, skottningen tar på krafterna likaså trotsbarnet mitt...
Nu gör jag tidig nattnatt
/Fjällmor
Jag kanske säger saker du redan vet... Och jag vet inte så mycket, så jag fuskar med att sufflera maken medan jag skriverPäivi skrev:MSN![]()
Jag vill också lära mig...![]()
Hur gör man?
Vad krävs?
Fördelen med msn, är om man sitter och pluggar/skriver, så kan man ha lite småprat igång samtidigt. Väldigt trevligt och lagom mycket. Tycker jag, då!*frieda* skrev: MSN: Har jag aldrig blivit vän avSåå tråkigt att sitta och vänta på svar, bättre med vanliga hederliga telefonen
![]()
Kronärtskockor: Det var länge sen =P~
Här skrattade inte några lärare alls dessvärre. Jag tror att det är för att det är många föräldrar som är lite sena med sina barn... Ja inte sååå sena som jag var idag. Men det hela var glömt och förlåtet i eftermiddags när jag hade nöjet att visitera "föräldrafikat". Det var faktiskt jättemysigt. Det bjöds på blåbärsglögg och saffranskaka =P~blomman skrev: Vi har försovit oss snyggt en gång i höstas. Jag satte klockan på 7.45 istället för 6.45, av någon outgrundlig anledning. Gick upp i godan ro, tittade på klockan i köket och var så inställd på att den var sju och inte åtta att jag bara såg långa visaren.
8.40, då jag trodde att den var 7.40, insåg jag mitt misstag..![]()
Barnen börjar också skolan 8.15..
Ringde upp Felix lärare och berättade hur det var, och hon vidarebefodrade till Miras lärare. Hon skrattade bara och sa att det var väl skönt med sovmorgon.
Men vad dum man känner sig!
Jag tål inte morot! Det är en korsreaktion på björkpollenallergi./LO skrev:Någon som har hört talas om att man inte tål morot? För jag tycker att det är det han reagerar på.
Och kräks har han gjort också. Mer än han brukar.