Jag har sett reklamen *frieda* men inte provat. Jag föredrar bastun framför bassängen men nåt varv för syns skull skulle jag kunna prestera. Ska vi boka in en sim-date nån gång efter nyår, hehe!
(Jag har skjutit upp dejt med darling *f* en gång redan och nu gör jag det igen. Jag hinner inte fast jag vill.)
Nu har min stora lilla sexåring fått öroninflammation igen (tror jag). Idag gick han till skolan glad i hågen, han skulle hålla föredrag om alla våra fyra fadderbarn och var de bor i världen. Det hade gått bra men efter det fick han tväront i ena örat och kom hem med farfar, blek om nosen. Nu ikväll kräktes han och hade 39,3 men har iaf somnat. Plutten.
Åh, vad fuskigt LO! Jag vill också träffa Sigge och alla löptikar och kastrerade men oförstående hanar. Jag blev lovad ett besök med husvagn men jag har då inte sett röken av familjen bokskog.
Jag har sovit som en sten de senaste nätterna och kunde inte för mitt liv begripa vad det berodde på men sen kom jag på att jag fått massage en halvtimme på soffan innan läggdags av darlingen sen jag hade min nackspärr. Måste vara det! Nu ska jag buff-buffa mig till soffan för här var det lugna gatan. Sköööönt.
Kram Jannika