Har en nykurad dotter på 6månader. Precis gjort uppföljningsveckan nu o de 2 senaste nätterna har hon sovit hela natten
Sen har jag en tjej som fyller 3år i mars som jag skulle vilja mat o sov programmera
Hennes kära far tycker inte att hon e ett så stort problem, men igår tog nattningen 2 1/2 timme!
Men hur ska jag kura stora, de e ju inga buffningar på henne? Ska man bara solfjädra? Sen har vi inget rum till henne. Lillasyster fick nämligen ta det när hon va färdigkurad, så nu sover storasyster i vårt rum. Men dock i egen säng, i alla fall till 4 på morgon
Skulle vilja att de la sig samtidigt 19.00 o så har vi glad morgon här 6.30. Storasyster får sova middag 12-13.30. De ska väl räcka? Hon går nu på dagis 15 timmar i veckan , men jag kan styra det lite så hon kan sova hemma efter lunch. Skulle vilja köra igång NU, men känner att jag måste veta mer om kurandet av stora barn, för jag tror hon blir tuff då hon oxå e i värsta trotsen
Ska resa utomlands om 4 veckor med barnen. E de dumt o kura stora innan det? Den lilla kommer ju hinna vänja sig. De fungerar ju redan bra!
Tacksam för tips o råd så även storasyster kan få sova gott hela nätterna!