/LO skrev:Skulle så gärna vilja att någon kom och la en hög med ben på min trappa, så jag har något att koka buljong på.
Brukar du få benhögar på din trappa du, /LO

Det var nog den mest udda önska jag har hört, tror jag. Udda men kul
Tänk om du bodde när skulle du få en hoper älgben av mig. Funkar ju inte så bra att skicka på post, heller

.

Ni är ju så himla duktiga alla!
Jag blir verkligen superinspirerad av det här lchf-snacket och alla solskenshistorier, men jag tycker det bliiir så tråkigt utan kolisar... Men jag snålar och äter bara lite, och det som jag verkligen gillar. Konstigt nog har jag inget godissug alls, inte kakor eller nåt, däremot kan jag bli hur sugen som helst på majomacka med ost... och hur nyttigt är det då

8)
Promenerar iallafall minst fyra dar i veckan, och äter hyfsat. Men jag tror inte min kropp fattat det :^o men jag har kanske långa kablar?
Krisse, hur har den här veckan gått då? Matplaneringen funkar görbra här hemma, tack gode gud för den! Passar på att sänka matkontot rejält när man veckohandlar och har matschema!
duggan, vad duktig du är! Jag har ju också 20 pannor att gå ner, ungefär, och visst tusan känns det motigt! Helst när varje kilo kräver tusen mil, typ

Men det ska gå! Eller hur?
Lingontuva, jag är nog en skeptisk norrlänning jag med 8) fast just palten oroar jag mig inte för. Men så mycket annat, då... Svårt det där med dryck när du varken dricker kaffe eller the... Kommer inte å nåt smart nu, kanske smoothie då? Det är ju himla gott och mättande
!
Fjällan, skönt att du börjar må bättre

Hoppas det forsätter åt rätt håll nu då!
Och Lua då - plattare mage och bumpigare rumpa! Det låter nästan för bra

Vad roligt att det funkar så bra för dig! Iofs tycker jag du hade väldigt platt mage och bumpig rumpa sist vi sågs
Och så skojsiga /LO då, nog kan det vara hormonspiralen som spökar. En del är ju jättekänsliga mot hormoner (jag!) just därför kan jag inte ha nåt sånt preventivmedel alls... Det kanske tar ett tag för kroppen att ställa in sig?
Nä, tjejer, nu är klockan långt över läggning.
Vi hörs