Min senaste rapport var ifrån 1:a natten. Sindra vaknade 29 ggr
Nästa sovpass på fm - solfjädrade henne lugn , ramsade mig ut, tystnad (10 min tog det) hon somnar 9.15 skulle varit 9 och jag väcker henne 10.10. Långa lunchluren tog det 15 min att somna efter solfjäder står kvar för länge.., ramsa mig ut. Vaknar efter 45 min går in solfjäder o ramsar ut - Sindra sover 40 min till o vaknar. JAg går in och gör GLAD MORGON
19.20Sindra lite arg - jag avvaktar.
19.21-1928 går in igen - gör solfjäder- ramsa x 4 ut.
01.12-01.16 vaknar - låter snuvig - gnyr - jag avvaktar - somnar om själv
01.35- 0138 vaknar jag ramsar först - sen går in och solfjäder ramsa ut
02.38 - 2.38 vaknar - ramsar utanför dörren men är otydlig då jag själv slumrat till
5.30 -5.37 gnyr lite ledset- ramsa utanför dörren x4 - tystnarJ
6.02-6.16 vaknar jag ramsar x8 utanför dörr - hon låter ledsen - jag går in solfjäder - ut med ramsa x 4- avvaktar - Sindra blir mer ledsen (eller arg)
6.18-6.30 går in igen solfjäder - vill ej bli lugn - jag för högerhanden fram o tillbaka på rumpan men inget hjälper. (egenskapad buff tro)
6.30 i tyst ögonblick GLAD MORRON. Jag var mycket villrådig o visste inte vad jag skulle göra när hon verkade så ledsen.
Då jag kurar själv så kände jag på fm att jag måste komma ut så jag tog Sindra i vagnen och lät henne somna på promenad - dock sa jag ramsan innan hon slocknade.. Hon sov 8.40 - 9.25 då hon vaknade själv hmm hur var det nu med det ska jag väcka henne eller??
Middagsluren 11.31-11.38 solfjädrade, ramsade ut o upprepade allt x3
12.20- 12.22 vaknar - jag går in och solfjädrar ramsar ut sover till 13- hon vaknar själv
15.40-15.42 em lur solfjäder ramsar utx4 - lyssnar - tyst
Sover endast 15 minuter - solfjäder och ramsar ut - går in igen och upprepar. Blir ställd då inget hjälper. Har inte lyckats få sovrummet helt kolsvart och jag tror att det var för att hon såg mig som det ej gick. fixar mörkret imorgon fredag när mannen kommer hem!
Går in när hon hämtar andan (är jäätteledsen) och gör god morgon!
Och ikväll la jag henne 18.41 solfjädrar snabbt och ramsar mig ut x2 19.47 sover hon - 6 min wowJ
Har precis gnytt till men jag gick INTE in utan ramsade (lite nervöst) x6 och hon somnade igen- helt ljuvligt! Kan knappt tro det!
Detta blev ett långt inlägg -men snälla ngn om ni orkar läsa detta och ge mig lite feedback - TACK .
Det är minsann jobbigt att kura själv! Jag var uppe i 42 timmar innan jag fick sova en kvart… Men vad gör man inte för sina små.
men jag känner mig jättekluven huruvida man kan rucka med maten och om honska vakna själv eller jag ska väcka henne. Hon vaknade för tidigt i morse och då blev mkt fel men vi hämtade in det till natten.
Nu ska jag slumra lite på soffan - vi får se om det varar hela natten