Hade faktiskt en riktig kurare här första natten

, men då jag fick åka i väg mitt i natten fick jag inte in så mycket. Lillan somna ganska bra på kvällen o sovfrån 19.20 till 23.48. Sen höll hon på nån timme o precis efter det fick jag lov o åka iväg. Men kuraren stannade o tog hand om henne.vakna 02.28 o höll på 10 minuter. sov sedan en timme. Höll på ca.20 minuter. sov sedan en timme till. Vaken en sväng vid 5. Sov sedan till glad morgon 6.25. Har planerad natt 19.15-6.30.
Första nätterna efter kurnatten sov hon bättre tyckte jag. Vakna vid 23 o fick mat o sen vid 5. Då jag blev inlagd med min större dotter va de lite svårt att fortsätta kuren. Kurnatten va förra helgen lö-sö.
Nu e hon helt hopplös på nätterna! Sover till 22-23 sen kan hon vakna en gång i timmen o vid 5-6 e de omöjligt att få henne o somna om.
Jag e totalt helt slut o min man tycker jag e sur hela tiden, men de e väl inte så konstigt.....
Hade så svårt att få buffningen o fungera tränade på kvällen men fick inte till de. Vagna däremot tycker jag e smidigt! Har ingen stor tjej så nog får hon plats i vagnen lite till.
Har troligtvis en utlandsresa på G med mina föräldar i början på december. Skulle va underbart o ha en lättsövd liten tjej med då!!!