syrran berättade att du skrivit här! Roligt att läsa men mindre kul med trassel. Vad skönt att ni fått så pass bra kvällar nu. Bra jobbat! Vi hade väldigt sällan kvällstrassel men rätt långa vakenpass på natten kunde det vara. Det blev bättre med tiden. Och förkylningar kan ställa till det väldigt tycker jag. Huvudsaken är att man "kommer upp på banan" när det är över.
Apropå tummen så är väl det här forumet överlag ett "tumvänligt" ställe, de flesta är positiva till det tror jag
Mina båda är ju tumsugare och jag tycker det är så guuulligt. Men jag måste väl erkänna att Lovisa inte har världens jämnaste tänder. Frågan är om hon hade haft det ändå med det påbråt... Jag tänker att det finns ju tandställning. 8) Lovisa hittade också sin tumme vid ca 2 månader men Hannes var senare. Han är dock väldigt förtjust i den nu. Vi försökte med napp till Lovisa men var nog inte nog konsekventa eller bestämda eftersom jag tyckte tumme var rätt ok ändå. Till Hannes har vi provat ännu mindre. Det är iallafall väldigt praktiskt (och sött). Sen när de leker behöver de ju också oftast båda händerna och då kan de helt enkelt inte ha tummen inne. Lovisa har den nu bara när hon ska sova och har snuttefilten med. Hannes lite oftare...
Kram
Marie