Ja, vi har en dotter på 1 år och 10 dgr som inte sover på nätterna. Har nu hittat denna bok och läst den, massor, och ska göra kuren nästa helg. Vi har några frågor för att vara helt säkra innan vi kör igång. Men eftersom jag inte vet om ni svarar på frågor under helgen behöver jag fråga en första fråga nu (behöver svar snarast..om möjligt..
Efter att ha läst boken så inser jag hur trött vår dotter Teya är. Alla tecken på kinkighet, mammig, äter lite osv osv, stämmer väldigt bra på henne. Även jag börjar bli rätt så sliten o trött o tung..you know the story.
Är som sagt laddad för att köra nästa helg men inser ju att vi åker på dop helgen därpå, upp till bror och blivande guddotter i Umeå (vi bor i Göteborg). Min första fråga är därför:
Ska vi köra kuren ändå för jag ser ju hur trött och sliten min älskling är?
Samtidigt som jag förstår att uppföljningsveckan är helig och att den ska vara lugn osv. Men både jag och Teya är så trötta och att vänta 3 veckor känns som en evighet. Min man tycker vi ska vänta men han är inte den som behöver vakna flera ggr per natt då han börjar jobba 4.30 och inte sover med oss + att hon ej äter välling o bara mitt bröst duger, så jag är den som har nattskiftet HELA tiden ända sedan hon föddes...
Vad är erat råd som experter på detta?
Med varma, varma hälsningar
Jessica