Heeeej raringar!
dessutom "råkat" göra om mig själv till en klippdocka i Photoshop. Skulle bara in och pilla med en logga för en förening och så blev det visst bara så..

Underbart!
Skönt att det gick bra med Maja, Sussi! Proffs-mamman och proffs-Maja. Ska bli så roligt att få träffa dig igen och dina små (relativt) på söndag.

När kommer ni? Vill ni ha käk?
Nancy är hemma och kommer nog att rapportera i sin tråd snart om alla turer. Håll ut *frieda*.
Ewa, så du djupandas? Jag tror JennyH körde flämtandning. Ni kanske kan jämföra, till allas glädje, vilket som funkar bäst.
Elle, vad kul för maken. Ja, eller blivande då.

Vi vill ha utförlig svensexa-rapport också. Vi (eller iaf jag) blir aldrig mätta på detaljer när det kommer till barnafödande och bröllop.
Jag känner mig liiiite ambi till möhippe-grejen. Jag träffas gärna, äter gott och kacklar, gärna så man hinner prata med alla men vet inte om jag skulle uppskatta att bli utklädd och hetsa runt på en massa ståhej. Inte för att jag är blyg, lättskämmig eller torr (tror jag iaf, haha!) utan mest bara för att jag inte tror att jag skulle tycka att det var kul.
Darlingen är om möjligt ännu mer ambi än jag.

Jag tror att hans polers tar mindre hänsyn till hans eventuella önskemål än mina gör. Det kan ju bli hur som helst det.
Och nu har jag ägnat två dagar åt att leka!

Vi har i diverse grupper lekt och kladdat och gjort fantastiska konstverk. På riktigt. Ingen prestation utan bara roligt och ändå har det blivit fantastiska resultat. Superb, förvirrad, skojsig men skärpt lärare och medkursare som verkar helt ok. Fjällan tyckte det var höga vuxenpoäng på det, haha!

Jag vet inte om hon skulle vidhålla det om hon hade sett mig.
Och jag håller med Mia,
Surödlan vilar inte på hälleberget. Eller hur var det nu? :-k
Puss! Jannika