TACK för att jag får delta, har dock inte läst igenom d tidigare sidorna så jag har ingen aning om vad som kacklas här inne
men jag kan berätta lite smått om oss för närvarande.
lillan äter o sover som katten o vi har kört SM från start.
hon äter 5ggr dagen välling ggr2 o gröt ggr2 o ett matmål som snart ska bli två (tar bort ett grötmål)
sover 45min, 2tim, 20-45min beroende på.
här kämpas det här hemma med ålning dock, har tydligen haft henne alldeles för lite på mage ca2 tim dagen. så nu e d magläge så fort d finns möjlighet igår blev d 3 timmar. hon är dock svår o få intresserad av saker utan börjar kämpa när alla håller på med sitt
men men, ska läsa lite till o så blir d nog nån fårga i IHAP lr så.
ja annars e jag hemma med mina 2 större pojkar varav den äldsta börjar 0:an nästa vecka. så fort d går verkligen.
denna mammaledigheten ska jag njuta har jag lovat o med SM från star har jag fått en nöjd bebis så d finns inget annat att göra en o njuta i fulla drag.
Måste erkänna dock att jag har stor lust till barn nr4 nu fastän att jag nästan beslutat mej helt för 3barn o inga fler.
Ja o så letar vi lägenhet o har hittat en som vi ska kolla på nästa vecka, d ska bli SÅÅÅÅ spännande... Har nu en hyresrätt men inte i nått vidare bra område så för barnens skull vill jag flytta. Då tänkte vi att d får bli bostadsrätt till att börja med innan vi hittar våra drömmars kåk
jaja, lite kort om oss iaf.