Nu behöver vi akut hjälp!! Detta med Leos skrikande har inget att göra med nya shemat som ju knappt är nytt eftersom tiderna är nästan detsamma. Men idag var det såhär:
Leo vaknade 06 sen låg han och småpratade i sängen tills jag tog upp han 6.30 (han har vaknat vid denna tiden nu flera dagar i rad) Sen när han ska sova fm-vilan så går vi som vanligt ut och han läggs i vagnen 09 vid 09.30 somnade han! Sen vaknade han vid 10.10 och då låtsades jag väcka honom.....

Sen efter lunch så la jag han i sängen 12.20 och han skrek i över 40 min, stog upp och jag gick in och la ner honom och ramsade ut men han fortsatte... tillslut var han ledsen, solfjädrade t.om men inget hjälpte, då gav jag han en lite flaska med vatten och han somnade. Sen åkte jag iväg och mannen var hemma. Vi hade bestämt att låta honom sova till 14.30 då för att han skulle få lite sömn. Jag kom hem 14.30 och hörde han ut på gården

Han skrek så han skakade. Mannen hade presic tagit upp honom för han hade bara sovit ca 20 min och sen bara skrikit! Så han hade tagit upp honom skrikande

Men jag förstår honom..... han var så ledsen

Sen trodde jag han skulle somna lätt ikväll eftersom han inte sovit något idag. Men han började skrika nästan innan jag la han i sängen (fasst vi haft mycket skratt precis innan) Sen fortsatte han skrika och ställa sig upp och William var inne och la ner honom och ramsade, efter ca 25 min somnade han

Vad är nu detta för problem! Hur ska vi göra!
Har även lite frågor om Malte som vi typ kurara om nu.... Han klättrar ur sängen IGEN och nu har jag hållt på 3 dagar med bok i dörröppningen, och det funkar ganska bra på kvällen men eftermiddagen är omöjlig! Idag höll han på 2 timmar. Inte så lätt att sitta där och passa dörren när vi har två andra att ta hand om (Och särskilt Leo då som inte vill sova) Ska vi skippa hans eftermiddagsvila tills han börjar förstå att hans säng är en härlig sovplats och ingen lekplats! Han kringgår liksom läggningen lång tid innan.... Och innan han ska klättra i sän gen, så ska han bara göra det, och det och hämta det och det

Hur ska vi göra? Jag brukar liksom försöka typ... Den boken får du läsa imorgon Mlte, NU är det dags att klättra i sängen, jag vet att du kan själv... för du vill väl inte att mamma ska lyfta i dig? Har ni andra förslag eller bra trådar?
Kram Sandra