Ewa - det är bara att PMa!

Men väääldigt hemligt då'rå. Med den nya FRA-lagen känns det lite risky. Vi får köra nåt kod-språk. 8)
Kvacke gullhjärtat!

Jag blir alldeles rörd. Du finns bevarad i mitt hjärta och fotoalbum också. För att inte tala om din extremt rara unge.
kiki skrev:kanske kommer han att dricka Lemolac tills han är 25, men han kommer att ha många andra fin fina egenskaper
Du är rolig du kiki! Om du blir uppiggad av din nya tävlingsförmåga vill jag inte grumla din glädje men jag vill förtfarande inte vara med. Det är väl ok?
Jenny, vad har dina svärisar nu hittat på förra sommaren? Tell me.
JennyH skrev:Om svärföräldrarna väljer att åka osäkra farligheter, så är det ok för mig

Fantastiskt roligt!
Puss till Elle! SoS? Igår var vi på provätning. Gott och trevligt. Nu känner vi oss helt nöjda med val av festlokal. Krögaren ägnade hela kvällen åt att underhålla oss och svara på tusen frågor. Service! Det som känns bäst är att de är vana bröllopsanordnare med koll på alla aspekter. We like.
På det här värdshuset är delar av filmen
Är du inte klok, Madicken? inspelad. Gissa vad Milo tycker om det?

Hans stora idol.
miar70, det ska bli SÅ roligt att få träffa dig! Jag "känner dig" ju bara astrologiskt, haha!
Näe, jag fick blodad tand av gårdagens blåbärsäventyr så nu ska jag ta en raid till med hela gänget.
Kram Jannika