Välkommen är du, Bluna

Jag tror inte jag sagt det förut

trots dina över hundratalet inlägg

Vill verkligen uttrycka min stora beundran och GLÄDJE över dina insatser på forumet (ja, nu kapar jag tråden, felåt

)
Det är så oerhört viktigt - och fantastiskt - att eldsjälar som du, veritabla eldsjälar, ger kraft, glöd och entusiasm åt detta föräldraforum som faktiskt betyder så mycket för så många och där man aldrig ska känna sig ensam.
Du tillför oss alla nytt blod. TACK
Och tack till alla er andra, som nu oförtrutet hjälpsamt och tjänstvilligt hjälper ännu ett litet barn att få sova så gott. (Trots att jag muttrat rätt ordentligt över, hm

viss gnällighet i saken.)
När nu tråden redan är kapad en smula (undantagsvis) vill jag passa på att tala om hur innerligen GLAD jag är. (Även om det stundom skorrar i maskineriet.) Detta forum, denna hemsida som startades för inte så väldigt länge sedan, drar åt sig inte "bara" behövande och hjälpsökande - som faktiskt får hjälp, av den äran

- utan också glödande engagerade eldsjälar som du, Bluna, och många före dig (och förhoppningsvis även efter). Verksamheten fortsätter. Nytt blod tillförs. Människor kommer från "ingenstans" och lyfter det hela, människor som förstår och vet precis och kan konsten att förmedla sina insikter och bredda dem, andra till glädje och nytta. Detta är någonting oerhört - mycket, mycket stort. Och det är ingenting man kan beställa eller beordra fram. Det är bara någonting man stilla kan bedja om. Jag känner mmig tacksam och rik. När jag själv - på eget initiativ och på egen bekostnad - startade detta förlädraforum, kunde jag inte i min vildste fantasi föreställa mig att det skulle bli så välbesökt och göra sådan nytta, som det gör.
Jag tackar er av hjärtat, alla "mina" kära forumister
Och (eftersom tråden nu ändå är kapad), jag kan berätta att Internationella Sova hela natten, som jag ger ut på eget förlag liksom jag startade denna hemsida på eget bevåg, säljer mycket bra. Bästa "reklamen" är ju de små barnen själva, som inte bara behöver utan verkligen VILL sova så gott om natten (precis som alla andra människor). Nu på somaren träffas folk och umgås på kvällarna, och en del går då iväg med sina små barn - "Jag ska bara lägga honom/henne" - och är tillbaka på tre minuter, medan andra är försvunna halva natten. Läggningen tar timmar och åter timmar. Och frågetecknen hopar sig. "Menar du att ditt barn VILL sova

FINNS sådana djur

Typ.
Ja, det finns sådana djur. Överallt omkring oss. Inklusive oss själva.
Jag är stolt och glad övr hemsidan, stolt och glad över SHN-kuren, stolt och glad över er

O:)
Och jag tackar er alla av hela mitt hjärta, å alla de små barns vägnar som äntligen kan få njuta fullt ut av livet - det liv som tarvar mat, sömn, säkerhet och rörelsefrihet.
Det är det hela