Godmorgon,
behöver lite hjälp och råd igen

Lillen har vaknat 2 nätter i rad vid 1. Jag har svarat med en pangramsa han fortsätter att gråta och fråga. Somnar efter en stund och vaknar igen efter 5 min. Jag pangramsar. Han somnar om vaknar efter 5 minuter. I en timme höll han på. Slutligen blev det Kris och jag fick buffa honom och ramsa mig ut (tre ramsor avlutar med bekräftelse) Då somnade han riktigt och sov till 8.
Nu i natt samma visa. Höll på i 1,1/2 timme Jag pangramsade. Efter 1, 1/2 timme blev det KRIS. (har då pangramsat honom efter varje nytt uppvak så att säga) och jag fick buffa honom då somnade han om. Vaknade kl. 06.00. Jag pangramsar han låter/gråter/frågar. Somnr vaknar efter 10 min...
Erfarnheter om detta hur kan jag göra. Han vet ju hur man gör för att somna själv. Ramsan tar det märks ju på kvällen vid läggnng och även vid alla uppvak men det verkar som om han har tusen och åter tusen frågor. Jag svarar tydligt med 1 ramsa men han verkar inte nöja sig....
Mamma till Erik född 0510 kurad vid fem månader och Johan född 0803 SM från start (en slingrig resa...)