Eftersom att googla är mitt stora intresse så har jag redan googlat på EMDR..
Men MILF hade jag missat! Har aldrig hört det användas vare sig mot mig eller nån annan. Man lär så länge man lever..
Klart du är en milf Gablex, har allt kollat in dina kort på ansiktsboken!
(Att unga killar har nån grej för äldre kvinnor (äldre än dem själva alltså) har jag sett vissa tendenser till emellanåt..)
Min nick är inte svår alls, jag heter Blohm i efternamn och har alltid kallats för det eller blomman..
Och jag har precis som Fjällmor inte märkt av något användande av mitt förnamn även sen folk fick veta det uppe i gastsjön.. men det gör inget, jag är invand på namnet och lyssnar till det, så det är mer än ok att heta blomman permanent.

Det är inte så att ni gör mig förvirrad..
Ang. förhållanden, så är vi inne på tionde året, och bråkar inte heller. Däremot diskuteras det rätt friskt eftersom vi är två storasyskon som är vana att bestämma..
Jag är en person som har väldigt svårt att hålla inne med saker, på gott och ont (fast mest gott om jag får säga det själv.. 8)

) och sambon tål det bra, därför samlas aldrig saker på hög utan ventileras direkt, alltså leder det inte till senare explosioner.. tjafsa nu, bråka inte sen, kan man säga!
Och så har jag ju en sambo som överöser mig med komplimanger varje dag och dessutom stannar bilen och plockar blommor till mig på vägen hem..
Ska jag vara allvarlig så tror jag receptet är : Bra kommunikation och mycket fysisk kontakt (av alla sorter).
Alla flockdjur använder fysisk kontakt som ett sätt att binda samman flocken, vi lär inte vara nåt undantag!
Sambon är inte hemma nu, och jag är vaken och kackelsjuk.. men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig!
Puss, kram och go´natt!