Hejsan!
Ni som flaskmatat/matar era barn! Hur mycket åt/äter de per måltid? Vår kille är 2 månader och äter fyra stora mål plus ett kvällsmål före läggdags. Har tänkt börja minska mattiden från 1,30/1,45 timme till 1 timme nu, så att han hinner bli rejält hungrig mellan varven. Hur snabbt kan man genomföra minskningen?
Mina
Flaskmatning och standardmodellen
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
- Inlägg: 15366
- Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
- Ort: Gastsjön
SOVA HELA NATTEN har jag schemaförslag till en liten enmånaders, som du kan kolla upp jämeförelsevis, och så har du ju Standardmodellen i Barnaboken. Pussa honom på lilla näsan från mig
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022