Härligt fjällmor!!
Lovis: Gräsklippning ÄR tungt jobb! Men den där fikan mitt i cyklingen, vad var det
LO/ Du är ju rejält gravid nu, så vattengympa och promenad räcker gott
anniemanjani: krya på dig!
Nya mamman: Kul att du märker skillnad med kosten! Det brukar vara mer på centimetrarna än på vågen faktiskt!
Och vilken träningsvecka!

Inga problen med tå-uslingen längre förstår jag?
Ottilia: Var ÄR du? Hur mår du?
Linda Vega:
Precis som du har jag svårt att undvika kh helt, jag blir helt enkelt utmattad, och kroppen orkar inte alls. Men jag håller ner KRAFTIGT. Tar EN potatis (potatis är ju inte så illa som pasta och ris) Men visst fuskar man.

Blev så glad idag, då vi var bjudna till svärmor på lunch! Hon hade lagar fisk med kräft-gräddsås, till det smörkokt blomkål, morötter, sallad och (en) potatis. Suveränt gott OCH bra mat i mitt tycke!!

Men så kom det efterrätt, vilket var ananaspaj med glass

Som jag tyvärr inte stod emot. Sånt sabbar ju till det
Och du, tänk inte på vad konferensen gjorde, med den träningsveckan, jobbade du ju bort det!!
Jag är mogen att gå tillbaka till trådstarten och
ändra mina mål, så här snart halvvägs in i året
Så här skrev jag:
Min målsättning :jag kommer inte ha så höga krav på mig nästa år, jag kommer vara NÖJD även med 2 pass/vecka, och supernöjd med 3 pass.
Så mellan 2-3 pass, varierad träning:
Detta ändrar jag nu, för det är HUNDAN vad ja kommit igång bra!
Så nu är mitt nya mål något jag kört rätt många veckor nu, 4-5 pass/vecka.
Jättenöjd med 4 pass, ÄNNU nöjdare med 5

Att jag startade med detta intensiva, var ju för att jag gått upp några kilo, som jag ville ha bort. Tänkte köra så, tills de var väck. Men de är inte väck

(kanske har de blivit muskler?), så jag fortsätter så här.
Jag har äntligen kommit över någon slags träningsspärr jag haft i hela livet. För mig har träning alltid varit tråkigt, och något nödvändigt ont.
Men det känns faktiskt inte så längre nu, och det är rätt stort
Denna vecka:
Tis: löptur, denna gång kortare tid (35 min) men snabbare tempo
(Ons, en heldag med trädgårdsarbete)
Tors: motionscykel
Lör: Aerolates
Sön: Löptur 50 min (snabbt för att vara mig, herregud, Per hade ju lagt en U2-live i mp3-spelaren, man nästan glömde att man sprang ju!!

)
Jättenöjd med min vecka!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.