En 1-åring i huset

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
blivandemamma
Rådgivare/advisor

En 1-åring i huset

Inlägg av blivandemamma »

Idag fyller Arvid 1 år. Det är fantastiskt att ha en 1-åring hemma, det borde alla ha! :lol: :lol: 8) Han är klok, rastlös, livlig och väldigt kärleksfull. Vet ingen som kramar, pussar och klappar superfint på allt och alla som Arvid. Han vinner ju allas hjärta och jag behöver väl inte säga att jag är stolt? :D

Det här är också en dag när jag tänker på allt vi gick igenom när Arvid föddes. Jag drabbades av förlossningsdepression och satt på det där för-annade patienthotellet och funderade på om jag skulle hoppa ut genom fönstret. För att få slut på allt. Amningshets, ingen sömn och en förtvilad mamma och pappa. Man skall inte tänka på sånt här idag, det är ju glädjens dag. Jag har ju fått ha min älskade unge här ett helt år. Kom att tänka på det häromkvällen. Att jag kommer få ha honom här på jorden under oändligt många år till. Finns det någonting ljuvligare i livet än barn? :heart:

Som sagt, man skall ju inte tänka på all den sorg min första tid med Arvid innebar, inte en dag som denna. Men jag har vänt det till någonting annat. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på tiden, men så minns jag vem som vände det. Som gjorde oss till den familj vi är idag.

Det är Arvids dag i dag, min älskade unge. Men det är också Anna Wahlgrens dag. Som finns i mitt hjärta och påminner mig ständigt vilken omvälvande och fantastisk upplevelse barnaboken blev för oss.

Hurra för Arvid. Och hurra för Anna. :heart:
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Susanne G
Kontakt:

Inlägg av Susanne G »

Jag sitter med tårar i ögonen :heart:

Hurra hurra hurra hurra för stora/lilla Arvid. :heart:
Även ett fyrfaldigt leve för vår kära Anna. :heart:

1-års kalas är verkligen ngt speciellt :D

Susanne
Susanne G
Dotter född 25/6-04
Kurad vid 4-månader.
Dotter född 31/10 -09. Sm från start.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Grattis till din härlige ettåring, och du har rätt - alla skulle ha en ettåring i huset :D :!: Man har roligt nästan hela tiden!

Kram!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
blivandemamma
Rådgivare/advisor

Inlägg av blivandemamma »

Tack Susanne och Mia :heart: :heart: blir rörd av era fina ord.

Susann; det blir kalas på söndag. skall bli så himla roligt.

Mia; javisst är det så. nästan roligt! men alltid underbart! :heart:

kram på er!
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"